Wolne stanowiska w SC

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Ogłoszenie nr: 30257 starszy inspektor ds. statystyki przestępczości w Zespole Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego KPP w Puławach (na zastępstwo)

 

Komendant Powiatowy Policji w Puławach poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko

starszy inspektor

do spraw: statystyki przestępczości

w Zespole Statystyki Przestępczości Wydziału Kryminalnego KPP w Puławach (na zastępstwo)

 

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:

Puławy, ul. Wojska Polskiego 6

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Puławach
24-100 Puławy, ul. Wojska Polskiego 6

WARUNKI PRACY

Pracownik wykonuje większość czynności o charakterze statycznym, związanych głównie z pracą przy komputerze. Realizacja zadań wymaga częstych kontaktów z pracownikami innych komórek organizacyjnych KPP w Puławach zajmujących się realizacją powiązanych zadań. Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z pracą z dokumentami, obsługą komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługą urządzeń biurowych (telefon, drukarka, niszczarka papierów), prowadzeniem rozmów telefonicznych z interesantami. Praca przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym.  Na stanowisku starszego inspektora zadania realizowane są samodzielnie, często pod presją czasu. Występują częste kontakty z klientami wewnętrznymi.
Pomieszczenie biurowe usytuowane jest na pierwszym piętrze budynku niedostosowanego do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - bariery architektoniczne (schody, wąskie ciągi komunikacyjne, specjalistyczna łazienka tylko na parterze budynku, brak windy).

ZAKRES ZADAŃ

  • Przyjmowanie, modyfikacja i wprowadzanie do bazy KSIP druków statystycznych dot. rejestracji wszczęć i zakończeń postępowań przygotowawczych z komórek KPP Puławy, KP Kurów, PP Nałęczów, PP Kazimierz Dolny,
  • Przyjmowanie, modyfikacja i wprowadzanie do bazy KSIP druków KSIP dot. przestępstw, rzeczy utraconych w ramach postępowań przygotowawczych prowadzonych przez komórki KPP Puławy, KP Kurów, PP Nałęczów, PP Kazimierz Dolny,
  • Przyjmowanie, modyfikacja i wprowadzanie do bazy KSIP druków KSIP dotyczących rejestracji procesowych osób, a także związanych z tym środków zapobiegawczych,
  • Przyjmowanie, modyfikacja i wprowadzanie do bazy KSIP druków statystycznych dot. rysopisów, daktyloskopii oraz rejestracji GENOM,
  • Obsługiwanie poczty elektronicznej LOTUS,
  • Odbieranie i rejestrowanie koordynacji z systemów KSIP oraz przekazywanie ich zainteresowanym komórkom organizacyjnym KPP,
  • Odbieranie i rejestrowanie odpowiedzi dot. sprawdzeń w bazie KSIP osób i podmiotów,
  • Dokonywanie sprawdzeń w systemie PESEL, Osadzony, SPP na potrzeby funkcjonariuszy Wydziału Kryminalnego,
  • Przygotowywanie danych statystycznych z bazy KSIP na potrzeby analizy przez przełożonych,
  • Wykonywanie weryfikacji danych gromadzonych w bazie KSIP na potrzeby Wydziału Kryminalnego oraz zleconych przez Wydział Wywiadu Kryminalnego KWP w Lublinie,
  • Obsługa systemu ERCDŚ na potrzeby weryfikacji danych.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w obszarze administracji
  • Samodzielność
  • Sumienność
  • Umiejętność stosowania odpowiednich przepisów
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie procedury sprawdzającej dopuszczającej do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą “POUFNE”,
  • obsługa komputerowych programów biurowych i systemów policyjnych

 

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • Życiorys/CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej dopuszczającej do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą “POUFNE”,
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie przeszkolenia,
  • Kopie dokumentów potwierdzających umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych i systemów policyjnych
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 12.07.2018
  • Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Puławach
    24-100 Puławy, ul. Wojska Polskiego 6

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, że:

1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji w Puławach z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 6, tel. (81) 88 90 312.

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Powiatowej Policji w Puławach – e-mail: iod.pulawy@lu.policja.gov.pl.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie Kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej lub ustawy o pracownikach urzędów państwowych, natomiast udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie) zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach, związanych z procesem rekrutacji.

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące, po upływie terminu składania ofert na wybrane stanowisko, a następnie zostaną niszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y.

5. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.

7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w wybranym procesie rekrutacji.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel. (81) 88 90 232, (81) 88 90 233.

Zatrudnienie osoby na zastępstwo wyłonionej w drodze naboru będzie realizowane w ciągu 3 miesięcy od publikacji ogłoszenia.
Zatrudnienie nowego .

Oferowane warunki wynagrodzenia: wynagrodzenie zasadnicze wynikające z mnożnika kwoty bazowej 1,1208 (2 100,20 zł brutto) oraz dodatek z tytułu wysługi (prawo do niego nabywa się po udokumentowaniu pięciu lat pracy i wynosi on 5% wynagrodzenia zasadniczego. Z każdym rokiem wzrasta o 1% do momentu, aż osiągnie wysokość 20%).

Oferty należy składać osobiście od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30 w sekretariacie Komendy Powiatowej Policji w Puławach (pok. 125) lub przesłać pocztą na wskazany powyżej adres.

Po weryfikacji formalnej ofert kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie osobistej prezentacji. Brak kontaktu jest równoznaczny z niezakwalifikowaniem do dalszych etapów rekrutacji. Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Zapraszamy do zapoznania się z Regulaminem naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej w Komendzie Powiatowej Policji w Puławach, opublikowanym w BIP KPP w Puławach (zakładka „Wolne stanowiska w SC”).

UWAGA! LIST MOTYWACYJNY, ŻYCIORYS/CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE AKTUALNĄ DATĄ (korespondującą z datą złożenia dokumentów) ORAZ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE (W BIP KPP w Puławach dostępny jest WZÓR OŚWIADCZENIA kandydata ubiegającego się o stanowisko).

Komenda Powiatowa Policji w Puławach ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie za treść ogłoszeń umieszczonych na portalach:
https://nabory.kprm.gov.pl/,
http://bip.pulawy.kpp.policja.gov.pl/

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
ZARZĄDZENIE NR 2/18 KOMENDANTA POWIATOWEGO POLICJI W PUŁAWACH W SPRAWIE REGULAMINU NABORU NA STANOWISKA PRACY W KORPUSIE SŁUŻBY CYWILNEJ W KOMENDZIE POWIATOWEJ POLICJI W PUŁAWACH

Metryczka

Data publikacji : 06.07.2018
Data modyfikacji : 31.07.2018
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Puławach
Osoba udostępniająca informację:
mł.asp. Ewa Rejn-Kozak KPP Puławy
Osoba modyfikująca informację:
mł.asp. Ewa Rejn-Kozak
do góry