Wolne stanowiska w SC

Ogłoszenie o naborze nr 130189 z dnia 16 listopada 2023 roku na stanowisko: starszy inspektor do spraw obsługi recepcyjnej jednostki w Wydziale Prewencji KPP w Puławach

Komendant Powiatowy Policji w Puławach poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko:

starszy inspektor do spraw obsługi recepcyjnej jednostki w Wydziale Prewencji KPP w Puławach

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy: 1

Miejsce wykonywania pracy:

Puławy, ul. Wojska Polskiego 6

Adres urzędu:

Komenda Powiatowa Policji w Puławach, 24-100 Puławy, ul. Wojska Polskiego 6

WARUNKI PRACY

Praca wykonywana jest w budynku KPP w Puławach przy ul. Wojska Polskiego 6, na parterze budynku.

Realizacja zadań wymaga częstych kontaktów z interesantami z zewnątrz oraz pracownikami z innych komórek organizacyjnych KPP w Puławach, zajmujących się realizacją powiązanych zadań. Czynności wykonywane są w większości w pozycji siedzącej i są związane z obsługą urządzeń biurowych (telefon), prowadzeniem rozmów telefonicznych i bezpośrednich z interesantami. Praca wykonywana jest przy oświetleniu naturalnym oraz sztucznym. Na tym stanowisku zadania realizowane są samodzielnie, część pod presją czasu. Występują bardzo częste kontakty z klientem zewnętrznym.

Pomimo tego, że pomieszczenie usytuowane jest na parterze budynku, z uwagi na potrzebę poruszania się pracownika po całym budynku KPP w Puławach należy poinformować, że budynek KPP nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich: bariery architektoniczne (schody, wąskie ciągi komunikacyjne, specjalistyczna łazienka tylko na parterze budynku, braku windy).

ZAKRES ZADAŃ

  1. Obsługa Punktu Przyjęć Interesantów Komendy Powiatowej Policji w Puławach celem zapewnienia sprawnej obsługi interesantów zewnętrznych.

  2. Obsługa centrali telefonicznej Punktu Przyjęć Interesantów celem zapewnienia sprawnej obsługi interesantów zewnętrznych.

  3. Prowadzenie ewidencji interesantów przebywających na terenie budynku Komendy Powiatowej Policji w Puławach celem zapewniania kontroli pobytu
    w budynku interesantów zewnętrznych.

  4. Wydawanie identyfikatorów interesantom, nadzór nad ich zwrotem oraz ruchem interesantów po budynku jednostki Policji, celem zapewnienia kontroli pobytu w budynku interesantów zewnętrznych.

  5. Wspomaganie służby dyżurnej w zakresie zadań kancelaryjno-biurowych oraz innych zadań pomocniczych, celem zapewnienia sprawnej realizacji zadań na stanowisku kierowania.

  6. Zapoznawanie z przepisami, wytycznymi, dokumentacją służbową policjantów Wydziału Prewencji oraz archiwizacja materiałów wytworzonych w tymże Wydziale.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • Wykształcenie: średnie

  • Doświadczenie zawodowe: 6 miesięcy w administracji, w pracy kancelaryjno-biurowej

  • Inne kompetencje, wiedza lub umiejętności: samodzielność, komunikatywność, umiejętności interpersonalne

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego

  • Korzystanie z pełni praw publicznych

  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

WYMAGANIA DODATKOWE

  • Upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „POUFNE” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie procedury sprawdzającej dopuszczającej do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą “POUFNE”,

  • Obsługa aplikacji biurowych

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego

  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • Kopia upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „POUFNE” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej dopuszczającej do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą “POUFNE”,

  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dotyczącego przeszkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych,

  • Kopie dokumentów potwierdzających umiejętność obsługi komputerowych programów biurowych i systemów policyjnych,

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • Dokumenty należy złożyć do: 27.11.2023 r.

  • Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu

  • Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Policji w Puławach
    24-100 Puławy, ul. Wojska Polskiego 6

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATÓW DO PRACY

Zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) informuję, że:

1. Administratorem Danych Osobowych (ADO) jest Komendant Powiatowy Policji w Puławach z siedzibą przy ul. Wojska Polskiego 6, tel. 47 8123 312.

2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych w Komendzie Powiatowej Policji w Puławach – e-mail: iod.pulawy@lu.policja.gov.pl.

3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na wybrane stanowisko, na podstawie Kodeksu pracy i ustawy o służbie cywilnej lub ustawy o pracownikach urzędów państwowych, natomiast udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych (np. adres e-mail, nr telefonu, zdjęcie) zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach, związanych z procesem rekrutacji.

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 3 miesiące po upływie terminu składania ofert na wybrane stanowisko, a następnie zostaną zniszczone jeżeli nie zostanie Pani/Pan zatrudniona/y.

5. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania od administratora dostępu do przekazanych danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.

6. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie dodatkowych danych w dowolnym momencie, jednak nie będzie to miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania podanych danych dokonanego przed jej cofnięciem.

7. Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego którym w Polsce jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych (adres siedziby: ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

8. Podanie danych jest dobrowolne, jednak jest warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w wybranym procesie rekrutacji.

9. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody jest w tym przypadku dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

10. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

11. Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

Informacje dodatkowe można uzyskać pod nr tel.: 47 8123 232, 47 8123 233.

Zatrudnienie osoby wyłonionej w drodze naboru będzie realizowane w ciągu 6 miesięcy od publikacji ogłoszenia i może nastąpić po przeprowadzeniu przez Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych Zespołu ds. Ochrony Informacji Niejawnych KPP w Puławach postępowania sprawdzającego i wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub po potwierdzeniu faktu wydania i ważności poświadczenia bezpieczeństwa w przypadku legitymowania się poświadczeniem bezpieczeństwa wydanym przez uprawiony podmiot.


OFEROWANE WARUNKI WYNAGRODZENIA:

- wynagrodzenie zasadnicze wynikające z mnożnika kwoty bazowej 1,6435, tj. 3 600,00 zł brutto oraz dodatek z tytułu wysługi (prawo do niego nabywa się po udokumentowaniu pięciu lat pracy i wynosi on 5% wynagrodzenia zasadniczego. Z każdym rokiem wzrasta o 1% do momentu, aż osiągnie wysokość 20%).

- dofinansowanie do wypoczynku pracowników

- dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

- trzynaste wynagrodzenie.

Po weryfikacji formalnej ofert kandydaci zakwalifikowani do dalszego etapu naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o terminie osobistej prezentacji. Oferty niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz złożone po terminie (liczy się data stempla pocztowego) nie będą rozpatrywane. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu naboru.

Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.

Zapraszamy do zapoznania się z Regulaminem naboru na stanowiska w korpusie służby cywilnej w Komendzie Powiatowej Policji w Puławach, opublikowanym w BIP KPP w Puławach (zakładka „Wolne stanowiska w SC”). .

UWAGA! LIST MOTYWACYJNY, CV ORAZ WSZYSTKIE OŚWIADCZENIA MUSZĄ BYĆ OPATRZONE AKTUALNĄ DATĄ (korespondującą z datą złożenia dokumentów) ORAZ WŁASNORĘCZNIE PODPISANE (W BIP KPP w Puławach dostępny jest WZÓR OŚWIADCZENIA kandydata ubiegającego się o stanowisko).

Komenda Powiatowa Policji w Puławach ponosi odpowiedzialność tylko i wyłącznie za treść ogłoszeń umieszczonych na portalach: https://nabory.kprm.gov.pl/, http://bip.pulawy.kpp.policja.gov.pl/

Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

WZORY OŚWIADCZEŃ:

Metryczka

Data publikacji : 16.11.2023
Data modyfikacji : 16.11.2023
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Puławach
Osoba udostępniająca informację:
kom. Ewa Rejn-Kozak KPP Puławy
Osoba modyfikująca informację:
kom. Ewa Rejn-Kozak
do góry